Doktor Rossz, avagy túlélni az egészségügyet

A blognak nem célja, hogy lejárassa, illetve rossz színben tűntesse fel az orvosi szakmát, de célja, hogy a visszásságokról hírt adjon, ne feledje senki, itt mindenki története szerepelhet, tegyünk a jobb egészségügyért! A történeteket ide várjuk: rosszdoki@gmail.com

PH-érték

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Diagnózis:Influenza, az eredmény: majdnem halál

2008.02.01. 22:30 Doktor Rossz

A következő történetet Zoli nevezetű olvasónk küldte BETEGÁGYÁBÓL! Hát akkor íme:


Sziasztok kedves blogolvasók!

20 éves egyetemista vagyok és jelenleg még legalább másfél hétig a betegágyat nyomom otthon, így most kénytelen vagyok innen írni. 
Hogy miről is szól az én történetem? Egy héttel ezelőtt magas lázzal és erős hasfájással felkerestem házi orvosomat, aki az éppen tomboló influenza járvány miatt úgy gondolta, hogy én is csak a járvány újabb áldozata lettem. Így felírt antibiotikumot és pihenésre intett. A baj egy nappal később kezdődött, a hasam egyre elviselhetetlenebbül szúrt a jobb oldal tájékán.

Barátnőm javaslatára elmentem újonnan orvoshoz, mivel szerinte lehet hogy  a vakbelem fájt. És IGAZA lett. Rögtön kórházba kerültem és a kezelőorvosom utólagos elmondása szerint órák voltak csak hátra, hogy perforálódjon, de szerencsére megúsztam, bár még most is lábadozok, remélem majd beraktok, bár lehet nem egy akkora sztori az enyém, de ha mégis akkor zsír:D üdv Zoli

4 komment

Címkék: kórház doktor rossz diagnózis

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszdoktor.blog.hu/api/trackback/id/tr51321579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiede 2008.02.01. 22:58:34

Húúúú, ez dúrva, hát akkor még szerencséd van,hogy idejében beértetek, ez aztán nem játék:(

Lujza 2008.02.02. 23:56:10

Szerencséd volt!Nagyon nagy!!Sajnos a szervezetben minden mindennel összefügg, nehéz ennyiből konkrétan megállapitani!Megvizsgálta nyomással a gyomrodat?
Mert akkor talán a fájdalomból egyértelműen kiderült volna!
Minden esetre remélem tanult ebből az orvos!! :

Zoli"aki beküldte" 2008.02.04. 10:11:38

Sajnos engem igazából nem vigasztal az, hogy tanult az orvos az esetből:(

drbobee 2008.04.16. 16:04:08

Ha jól olvasom másnap kezdett el kifejezetten fájni. Ez természetes a vakbelek esetében, sokszor másokál teljesen larváltan jelntkezenek a tünetek, csak egy kis "gyomorrontás" tünetei mutatja, laborok, UH negatív. Átmenetileg jobban is vagy, és a 4. napon ott a perforció. Szerintem ebben semmi hiba nincsen Még ha perforált volna is (ami minden 5 vakbélnél fennállhat), nem halsz bele azonnal 5 napja perforált vakbeleket is ragyogóan ki lehet kezelni a mai antibiotikumokkal + műtéttel, igaz akkor 2 hétig vagy kórházban.
süti beállítások módosítása